9.8.14

Shopping - Ohyo bottle - Yes!

Pamatujete si někdo na mou první Ohyo bottle? Koupila jsem si ji asi před dvěma lety na Colours of Ostrava, tehdy jako velkou novinku skoro za tři stovky.
Teď už bych za ni sice tolik nedala, ale můžu říct, že se vyplatila.


Cestovala se mnou do Londýna, (kde se dá sehnat v každé samoobsluze nebo drogerii) byla se mnou všude možně v ČR. Pořád a neustále, v zimě i v létě.
A nikdy mě nezklamala, až po těch dvou letech, kdy se začala zevnitř v ohybech zabarvovat od všelijakých čajů, které jsem do nich dávala. A především když jsem je tam ze začátku dávala ještě teplé.
Ohyo collapse bottle je určená na studené a podle mě pokud možno nebarvené nápoje. A bez bublinek.

Kladné zkušenosti mě donutily koupit si druhou, když první po dvou či třech letech vypadala vážně ošklivě.
(Představa, kolik lahví jsem mezitím mohla nakoupit a vyhodit, je děsivá.)
Nákup byl provede na Colours of Ostrava, tento rok mě stála cca 170 Kč, což už je dobrá cena. Za tuhle cenu jsem ji našla třeba v tomto eshopu.




Koupila jsem si tedy další, tentokrát v modré barvě.
Letáček, který k ní byl (a který jsem bohužel už vyhodila) obsahoval více informací než ten první - především upozornění na to, do jakého úhlu se má brčko na víčku ohnout. Sama jsem na to přišla taky jen náhodou. Hm.



Lahvičku využívám na 100%. Na cesty, na festivaly, do školy. Čistou vodu dostanete už prakticky všude, a já nejsem fanouškem bublinek ani slazených limonád, takže je pro mně tento způsob zásobování ideální.
Do lahvičky se vejde až půl litru vody (???!) takže se nemusíte bát, že pojdete žízní. 
Tak. :)

2 komentáře:

  1. A kde a za kolik jsi ji koupila tentokrát?
    Už jsem o ní slyšela a někde na netu jsem ji našla za 165 Kč nejlevněji bez poštovného :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah vidíš, to musím doplnit. Opět na Colours za 170.

      Vymazat